zondag 16 september 2012

Relaxen en trespassing...

De eerste dag van de vakantie zit er weer op! We hebben geslapen tot 08.00 uur en toen zijn we er gauw uitgegaan om maar niets te hoeven missen. We hebben heerlijk ontbeten bij een restaurantje aan Lincoln Road en ja, ook kinderen krijgen gewoon een halve liter sinaasappelsap...
Les 1: apart drinken bestellen voor Ruben is niet nodig.

Na het ontbijt wilden we even naar het strand gaan, maar het was vreselijk heet. We besloten om de auto (lees: airco) in te stappen en een stukje te gaan rijden. Op ons verlanglijstje stond een bezoekje appartement van Dexter (van de tv-serie) en op internet had ik gelezen dat je daar gewoon het terrein op mocht, mits je je rustig zou gedragen en de bewoners geen overlast zou bezorgen. Met de uitdraai van Google Maps hadden we het zo gevonden. Auto geparkeerd en op naar het appartement om een foto te maken. We staan koud op het terrein, stopt er een politiewagen. "Excuse me, you're trespassing!" Jammer, de regels zijn blijkbaar veranderd.

Hierna zijn we naar het Art Deco District gereden om eens te kijken hoe ver het hotel er vanaf zat en of het mogelijk was om 's avonds nog even terug te gaan. Het was iets verder dan we dachten en omdat we Ruben op tijd in bed wilden hebben, heb ik maar foto's vanuit de auto gemaakt, zodat we 's avonds niet meer terug hoefden. Ruben is de hele dag een beetje humeurig geweest; hij was erg moe. We willen hem zo snel mogelijk in het juiste ritme hebben, dus hij heeft vanmiddag niet veel geslapen. Toen we terug waren in het hotel, hebben we lekker gezwommen in het heerlijke water van het zwembad.
Na het eten zijn we nog even naar het strand terug gegaan om wat foto's te maken. Het was heerlijk afgekoeld en het waaide behoorlijk. Ruben leefde weer helemaal op en heeft nog even lekker gerend. De lucht werd steeds donkerder, dus we zijn niet heel lang gebleven, en op de terugweg naar het hotel begon het inderdaad te regenen. Om kwart voor 8 hebben we Ruben op bed gelegd. Morgen is het weer vroeg dag, dan vertrekken we naar Port Canaveral voor de cruise naar de Bahama's!

1. Hoi Ellen, Robert en Ruben, ik ga iedere dag met veel plezier jullie blog lezen, geniet ervan !!!
    liefs Nicole

We vinden het leuk als je een bericht achter laat!